پله برقی شوی

پله برقی شوی

پله برقی شوی

 

یکی از دستگاه هایی که در زمینه محصولات نظافت صنعتی توسط شرکت کارچر (کرشر – کارشر) آلمان به بازار عرضه شده است، پله برقی شوی کارچر می باشد که دارای عملکرد ایده آل و فوق العاده برای شستن و خشک کردن پله برقی ها است.

 

 

پله برقی شوی

 

برای استفاده از این پله برقی شو کافی است تا دستگاه را در اولین یا آخرین پله قرار داده و با روشن کردن پله برقی و عبور پله ها از زیر دستگاه پله برقی شوی، تمام سطح پله ها با برس های مخصوص این دستگاه شستشو داده و خشک می شوند و هیچ گونه آب و آلودگی باقی نمی ماند. این نکته نیز بایستی ذکر شود که شستشوی پله ها در هنگام روشن بودن پله برقی انجام می شود و دیگر نیازی به خاموش کردن و از کار انداختن پله برقی نمی باشد.

دستگاه شستشوی پله برقی مدل  دارای مخازن آب کثیف و تمیز 35 لیتری می باشد و و عرض برس شستشو و عرض برس خشک کنندگی آن 47 سانتیمتر است. این دستگاه از یک موتور جاروبرقی و مکنده بسیار قدرتمند برای مکش آلودگی های بهره می برد که توان موتور مکنده آن 800 وات می باشد.

پله برقی شوی آلمانی ارائه شده توسط شرکت کارچر به گونه ای طراحی شده است که به موتور و سایر قسمت های الکتریکی پله برقی آسیبی نمی زند و تمامی آلودگی های ایجاد شده را مکش کرده و اجازه نفوذ آنها را به زیر پله ها و سایر اجزای پله برقی نمی دهد. این پله برقی شوی صنعتی در زمان بسیار کمی پله ها را تمیز کرده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می گردد.
یکی از نکات مثبت این دستگاه شستشوی پله برقی، ابعاد کوچک، مناسب و حمل و نقل آسان آن می باشد. به همین دلیل بسیاری از شرکت های خدماتی که کار خدمات نظافت در محل را انجام می دهند از این دستگاه برای نظافت پله برقی و رمپ برقی استفاده می کنند.

ویژگی های پله برقی شوی

قابلیت شستشوی پله برقی در زمان روشن بودن و کارکردن پله برقی.
دارای دو برس (برس استاندارد، برس مخصوص زباله های چسبنده).
دارای موتور وکیوم (جاروبرقی) قدرتمند با مکش قوی.
مشخصات فنی دستگاه پله برقی شوی

عرض کاری برس : 47 (cm)
عرض خشک کنندگی : 47 (cm)
ظرفیت مخزن آب تمیز و کثیف : 35/35 (l)
سرعت دوران برس : 870-1090 (rpm)
قدرت موتور برس : 1100 (w)
قدرت موتور مکش : 800 (w)
حداکثر سطح صدا : 75 (dba)
ولتاژ برق مصرفی: 220 (v)
ابعاد : 120×67×110 (cm)
وزن : 90 کیلوگرم (kg)

Tags: , , , , , , , ,

-->