افزایش زیبایی ساختمان با آسانسور شیشه ای

آسانسورهای شیشه ای یا پانوراما، جلوه لوکس و زیبا به ساختمان شما می‌بخشد. این آسانسورها مناسب برای نصب در داخل و خارج ساختمان می‌باشند.
آسانسورهای پانوراما یا آسانسور شیشه ای هم در هتل‌ها، مراکز خرید و تفریحی و هم در ساختمان‌های مسکونی قابل نصب هستند. از این نوع از آسانسورها هم بصورت خارجی و هم داخلی می‌توان استفاده کرد. برای دستیابی به حداکثر دید در آسانسور پانوراما از پانل‌های شیشه‌ای از کف تا سقف استفاده می‌شود.
 کابین شفاف در یک قاب فلزی مخصوص قرار می گیرد که تمام تجهیزات مکانیکی به آن بسته می‌شود. طراحی باز این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا از منظره اطراف لذت ببرند. این امکان، سواری آسانسور را لذت بخش‌تر می‌کند.
به آسانسور پانورامیک آسانسور شیشه‌ای نیز می‌گویند. آسانسور پانوراما اوج طراحی از نظر زیبا شناسی در معماری ساختمان می‌باشد. آسانسور شیشه‌ای یک اثر هنری متحرک در ساختمان است. ساختار درونی این نوع آسانسور سخت و محکم است و ظاهر آن پر از شور و زیبایی است.
این سبک از طراحی نه تنها به مسافران اجازه می‌دهد تا از مناظر اطراف در حین کار آسانسور لذت ببرند، بلکه سبک دکوراسیون را با سبک معماری ترکیب می‌کند تا به ساختمان شخصیت و سرزندگی ببخشد. آسانسور شیشه ای را می‌توان در مراکز خرید و مراکز تجاری، هتل ها، رستوران ها و خانه ها قرار داد. این نوع از آسانسورها برای مکان‌هایی مختلف که نیاز به نشان دادن سبک معماری و مناظر اطراف را دارند، مناسب است.

-->