آسانسور صنعتی

آسانسور ها در انواع مختلف با توجه به نحوه کارکرد آن ها تولید و روانه بازار می شوند. یکی از انواع آنها، آسانسور صنعتی می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. در این متن به بررسی و همچنین نحوه خرید آسانسور صنعتی خواهیم پرداخت. همان طور که از نام این آسانسور مشخص است، این نوع را در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می دهند.
توجه داشته باشید که این نوع از آسانسور ها را با بالابر های صنعتی اشتباه نگیرید زیرا بین این دو از لحاظ طراحی، ساخت و حتی هزینه تفاوت هایی وجود دارد. آسانسور های صنعتی از طراحی اصولی تر و دقیق تری برخوردار هستند.
این وسیله را در حقیقت برای حمل و جابجایی وسایل مختلف همچنین دستگاه ها استفاده می کنند. آسانسور های صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت حمل سنگین ترین دستگاه ها را داشته باشند. کاربرد این نوع آسانسور ها در انبار ها و کارخانه ها بسیار است. این نوع آسانسور ها نیز در نوع خود در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. بدون تردید شما نیز این آسانسور ها را در اطرافتان مشاهده کرده اید. در زیر چند مورد از انواع آسانسور صنعتی را از لحاظ کاربرد نام برده ایم:
1- صنایع سد سازی
2- صنایع معدنی
3- صنایع نیروگاهی
4- صنایع پتروشیمی و پالایشگاه
5- صنایع دریایی
6- صنایع فولاد، مس، آلومینیوم و روی
7- کارخانه های تولیدی و صنعتی
فروش انواع آسانسور های صنعتی توسط شرکت آسانسور آتیس 
یکی از با اهمیت ترین موضوع هایی که در مورد آسانسور های صنعتی وجود دارد، طراحی، تولید و ساخت آن ها بر حسب پروژه صنعتی می باشد. هر صنایع قادر به استفاده از آسانسور منحصر به فرد طراحی شده مناسب با آن صنعت می باشد. انواع آسانسور های صنعتی در طراحی، کارکرد، جزئیات فنی و حتی نصب و اجرا دارای تفاوت هایی می باشد.
این مجموعه به رعایت کامل استاندارد و ایمنی در پروژه های خود اهمیت بسیاری می دهد. هدف این مجموعه طراحی و توزیع محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه به مصرف کنندگان می باشد. اگر شما نیز نیاز به تهیه این نوع آسانسور برای انبار، فروشگاه و یا رستوران خود دارید، پیشنهاد می کنیم با مشاوران فروش مجموعه آسانسور آتیس تماس بگیرید. کارکنان و مهندسین ما همواره در تلاش می باشند که بهترین اطلاعات و خدمات را خدمت شما عزیزان ارائه دهند.

-->