پلمب آسانسور

2 آسانسور مراکز عمومی کنگان پلمپ شد

2 آسانسور مراکز عمومی کنگان پلمپ شد

رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان گفت: در اجرای طرح استاندارد سازی آسانسورهای مراکز عمومی، آسانسور یک هتل و یک مرکز خرید این شهرستان پلمپ شد.

 

پلمب آسانسور

 

مصطفی رامشی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کارشناسان استاندارد پس از بررسی این آسانسورها به دلیل رعایت نکردن بندهای بحرانی بی توجهی به اخطارهای متعدد اقدام به مهرموم آنها کردند.
وی بیان کرد: شورای عالی استاندارد ایران با توجه به اهمیت آسانسورها که نبود ایمنی در آنها خطرهای جبران ناپذیری را برای سرنشینان و کاربران ایجاد می کند گرفتن گواهی ایمنی و کیفیت را اجباری اعلام کرده است.
وی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از بروز هر گونه حوادث احتمالی، همه دستگاه های اجرایی و مسئولان و متولیان اماکن عمومی و مسکونی استان بوشهر با جدی گرفتن این موضوع نسبت به دریافت گواهینامه بازرسی آسانسور اقدام کنند.
رامشی تاکید کرد: در صورت دریافت نشدن گواهینامه بازرسی ادواری سالانه، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور است.
وی گفت: با توجه به اجباری بودن استاندارد ادواری آسانسور، همه مدیران ساختمان ها، ارگان های دولتی و خصوصی باید برای استانداردسازی قطعات آسانسورهای واحدهای خود اقدام کنند.

Tags: , , , , , , , , , , ,

-->