اهميت رعايت ايمني در راه‌اندازي آسانسور

اين روزها در همه ساختمان‌ها از بالاتر يا آسانسور استفاده شده است و همگي كم‌وبيش با اين وسيله آشنا هستند. آسانسور دستگاهي دائمي براي جابجايي است كه در ابعاد و ساختارهاي متفاوت نصب مي‌شود. كابين آسانسور بين ريل‌هايي كه به صورت عمودي نصب شده‌اند داخل چاه آسانسور حركت مي‌كند و كنترل آن كاملا به صورت سيستمي انجام مي‌شود كه بعد از دستور مسافر در محل موردنظر توقف مي‌كند.

آسانسور عمومي‌ترين و محبوب‌ترين وسيله جابجايي عمودي براي همه گروه‌هاي سني در جهان است و داراي سه بخش موتورخانه، چاه آسانسور و چاهك است.

اين وسيله جابجايي كه اين روزها نقش مهمي در زندگي پررفت و آمد انسان‌ها را ايفا مي‌كند، گاهي نيز به دليل عدم رعايت مسائل ايمني خطرساز شده و حوادث زيادي را به وجود آورده كه بعضا نيز ريشه در عدم استفاده از محصولات با كيفيت در نصب، راه‌اندازي و خدمات پس از فروش آسانسور داشته است و طبق آنچه در اخبار و آمار مربوط به آسانسور آمده است دومين رتبه سبب مرگ بعد از گازگرفتي را دارد به طوري كه در سال گذشته 120 نفر در اثر سقوط آسانسور جان خود را از دست دادند.

با توجه به توصيه كارشناسان، همواره به ياد داشته باشيد كه براي كاهش خطرات احتمالي حتما با يكي از شركت‌هاي معتبر قرارداد بسته و از خدمات شركت‌هايي استفاده كنيد كه داراي مجوزهاي لازم در زمينه مشاوره، راه‌اندازي، خدمات و رعايت مهندسي ايمني آسانسور هستند.

 

 

شركت ليفتاپارس با بيش از 40 سال سابقه همواره سعي داشته تا در زمينه آسانسور بهترين‌ خدمات را به مشتريان خود عرضه كند و در همين راستا توانسته رضايت مشتريان خود را جلب كرده و كارنامه درخشاني براي خود رقم بزند. اين شركت با ارائه خدمات پشتيباني، نصب و تجهيز آسانسور با استفاده از فناوري‌هاي نوين از پيشتازان اين صنعت در كشور است.

براي اطلاع از نحوه كار شركت ليفتاپارس مي‌توانيد به وب‌سايت http://www.liftapars.com مراجعه كرده و از نحوه اجراي كار مطلع شويد. همچنين براي تماس با كارشناسان مي‌توانيد با شماره‌هاي درج شده تماس گرفته و راهنمايي‌هاي لازم را دريافت كنيد.
به زودي نيز شبكه‌هاي اجتماعي شركت ليفتاپارس براي ارتباط سريع‌تر در اختيار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

 

Tags: , , , , , , , , , , ,

-->