خرید شستی آسانسور

هیچ فردی به بالا رفتن از تعدا زیادی پله در ساختمان‌های بسیار مرتفع علاقه‌ای ندارد، به همین علت آسانسور جایگاهی بسیار ویژه در زندگی افراد دارد. البته این آسانسور باید برای راحتی حال افراد از کیفیت و زیبایی کافی برخوردار باشد.
شستی آسانسور به بیان کاملا ساده، شستی همان دکمه طبقات آسانسور است. البته این قطعه آسانسور نام‌ها و تعاریف دیگری از جمله شاسی، دکمه داخل کابین و دکمه شستی آسانسور نیز دارد.
شستی آسانسور برای موارد اضطراری و همچنین برقرای تماس با بخش پشتیبانی نیز کاربرد دارد. همچنین شماره طبقه‌ای که آسانسور در آن حضور دارد نیز در صفحه نمایش شستی آسانسور مشخص است.

▪️5 ویژگی شستی آسانسور

جنس بدنه شستی آسانسور: شستی آسانسور از جنس استیل، شیشه و یا به صورت ترکیبی است.

شکل ظاهری شستی: معمولا شستی آسانسور در طرح‌ها و شکل‌های ظاهری استیل طلایی، دودی و همچنین نقره‌ای و به صورت ضدزنگ است.

امنیت: اگر امنیت آسانسور برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، باید هنگام خرید شستی آسانسور مواردی را انتخاب کنید که با استفاده از کارت و یا اثر انگشت باز و بسته می‌شوند.

صفحه نمایش شستی آسانسور: نمایشگر‌های شستی آسانسور به دو صورت ساده و پیچیده هستند. در صورتی که صفحه نمایش فقط شماره طبقه و جهت حرکت را نمایش داد، نمایشگر ساده و در غیر این صورت این نمایشگر پیشرفته است.
طراحی و نحوه نصب شستی آسانسور: نحوه نصب این شستی به دو صورت توکار و روکار است. کارشناسان فروش قطعات آسانسور هنگام فروش شستی آسانسور نحوه نصب این دو مورد را به صورت کامل به شما آموزش خواهند داد.

-->