سارقان قطعات آسانسور دستگیر شدند

سارقان قطعات آسانسور دستگیر شدند

اعضای باند سارقان تجهیزات آسانسور که کارگران اخراجی یک شرکت بودند شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

سردار بخشعلی کامرانی صالح در این باره بیان کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات آسانسور از مجتمع های مسکونی بالای 6 طبقه موضوع رسیدگی شد.
وی افزود: تحقیقات پلیس موید این بود که سارقان آشنایی کامل به سیستم های آسانسور دارند و با معرفی خود به عنوان سرویس کار مجاز وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت تجهیزات از اتاقک محل نصب آسانسور می کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: با انجام تحقیقات میدانی و شگردهای پلیسی و بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته، تصاویر سارقان که ملبس به لباس شرکت های آسانسوری بودند، به دست آمد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: این تصاویر شباهت زیادی به 2 تن تکنسین های یکی از شرکت های تعمیر و نصب آسانسور داشت که به علت اعتیاد به مواد مخدر اخراج شده بودند.
وی افزود: با شناسایی هویت سارقان، نامبردگان در 2 عملیات همزمان دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات فنی، به هفت فقره سرقت تجهیزات آسانسور شامل درایو ، بُرد، باطری و تعداد 38 وزنه آسانسور اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: متهمان با پوشیدن لباس فُرم شرکت های آسانسور به عنوان سرویس کار به مجتمع های مسکونی مراجعه و اقدام به سرقت تجهیزات آسانسورها کرده و برای جلوگیری از شناسایی، تجهیزات مسروقه را در تهران به فروش می رساندند.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی همدان با مراجعه به آدرس اعلامی واقع در تهران، با شگردهای پلیسی خریدار اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر و اقلام مسروقه را کشف کردند.

Tags: , , , , , , , , , ,

-->