نجات فرد سقوط کرده در چاله آسانسور کرمان

نجات فرد سقوط کرده در چاله آسانسور کرمان

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: تیم امداد و نجات این سازمان، کارگر ساختمانی سقوط کرده از طبقه دوم ساختمان در حال ساخت را به داخل چاله آسانسور نجات دادند.

 

علی عسکری؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با بیان اینکه حادثه سقوط از آسانسور در خیابان خواجوی کرمانی این شهر رخ داده است گفت: ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از این حادثه آگاه شدند.

وی با بیان اینکه پس از اعلام وقوع حادثه تیم تخصصی نجات این سازمان به سرعت از ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام شد اظهار داشت: امدادگران پس از حضور در محل، امدادرسانی به مصدوم را آغاز کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: این مصدوم به علت بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی از طبقه دوم به داخل چاله آسانسور سقوط کرده بود و نجاتگران سازمان آتش نشانی در کمترین زمان ممکن وی را از داخل چاله آسانسور خارج و به بیمارستان منتقل کردند.

وی همچنین به کارفرمایان پروژه‌ها و کارگاه‌های ساختمانی توصیه کرد: با رعایت اصول ایمنی و حفاظت محیطی و فردی از حوادث این چنینی جلوگیری کنند.

 

-->