تولید قطعات آسانسور

تولید 70 درصد قطعات آسانسور در داخل کشور

تولید 70 درصد قطعات آسانسور در داخل کشور

۷۰ درصد قطعات آسانسور در داخل ساخته می شود با این حال بعضی از مواد اولیه باید وارد شود که با توجه به وضع اقتصادی فعلی اختلال هایی در این زمینه به وجود آمده است.

 

تولید قطعات آسانسور

 

نخستین دوره انتخابات اتحادیه آسانسور،​ پله برقی و خدمات وابسته برای تشکیل این اتحادیه و انتخاب اعضای هیات مدیره امروز برگزار شد اما به دلیل نرسیدن به حد نصاب لازم به 20 روز دیگر موکول شد.

برگزاری انتخابات برای تشکیل اتحادیه صنفی آسانسور ناتمام ماند،​ از تعداد 601 نفر که حائز شرایط رای دادن بودند در کل کشور 467 نفر در رای گیری شرکت کردند که در نهایت به حد نصاب نرسید و در صورتی که 134 نفر دیگر در این انتخابات شرکت می کردند اعضای صنف آسانسور و پله برقی می توانستند از این پس در قالب اتحادیه به فعالیت بپردازند.

البته شایعه هایی در مورد کارشکنی اصناف و اتحادیه های همگنی که تاکنون صنف آسانسور زیر نظر آنها فعالیت می کردند وجود داشت و گفته می شد که این افراد از حضور اعضا برای شرکت در انتخابات خودداری کرده اند.
این انتخابات با حضور اعضای سندیکا و اصناف مختلف مرتبط با صنعت آسانسور و پله برقی و به صورت الکترونیکی و حضوری همزمان در سراسر کشور برگزار شد که در پایان به نتیجه لازم نرسید.

پس از قرائت اسامی از طریق سامانه اصناف کشور در سیستم احراز هویت می شود و اگر هویت افراد احراز شود، فرد قادر به شرکت در رای گیری خواهد بود.

 

 

Tags: , , , , , , , , ,

-->