تولید قطعات آسانسور

تولید قطعات آسانسور بومی شد

تولید قطعات آسانسور بومی شد

یکی از شرکت های دانش بنیان در کشور به عنوان نخستین تولید كننده تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور در ایران و نخستین شرکت دانش بنیان صنعتی در زمینه آسانسور از سال 71 با بهره مندی از همكاری مهندسین و متخصصین با تجربه در زمینه الكترونیك و ساخت تابلوهای كنترل آسانسور آغاز کرد.

 

تولید قطعات آسانسور

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت با ارائه محصولات متنوع و شیوه های مدرن بازاریابی و فروش، سهم قابل توجهی از بازار داخل را در اختیار دارد و با بهره گیری از كادر كار آزموده در بخشهای مختلف تلاش برای افزیش سطح كیفی محصولات خود داشته است.
حسین بختیاری فرقانی، مدیر عامل شرکت آریان آسانسور، گفت این شرکت با تاکید بر تحقیق و توسعه به عنوان محور اصلی دستیابی به اهداف خودکفایی و بهبود کیفیت و انطباق هر چه بیشتر با استانداردهای جهانی از جمله EN81 و تولید صنعتی با استفاده از شیوه ها و ابزارهای نوین به عنوان اولین دارنده گواهینامه استاندارد ISO9001 : 2008 در مدیریت کیفیت همواره سعی در افزایش رضایتمندی مشتریان داشته است.
وی افزود: این شرکت با تلاش گسترده در زمینه معرفی سیستم های مجهز به کنترل دور موتور VVVF نقش خود را در کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست ایفا می کند.
این شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تابلوها فرمان گیربکسی، گیرلسی، MRL، تک فاز، هیدرولیک و لوازم جانبی آسانسور فعالیت می کند.
آريان آسانسور به عنوان يك شركت دانش بنيان با تأكيد بر تحقيق و توسعه به عنوان محور اصلي دستيابي به اهداف خودكفائي، بهبود كيفيت و انطباق هر چه بيشتر با استانداردهاي جهاني از جمله EN81 به عنوان اولين دارنده گواهينامه ISO 9001-2008 در مديريت كيفيت همواره سعي در ارتقاء كيفيت در زمينه توليد تابلو فرمان آسانسور داشته است.
فعاليت شركت در بخش R&D منجر به اختراعات ثبت شده، شده است كه بستري براي توليد محصولات جديد با ويژگي ها و قابليت هاي منحصر بفرد بوجود آورده كه ويژگي هاي مهم آن كاهش در مصرف انرژي، افزايش ايمني و بهبود كيفيت حركت است. این شرکت ارتباط تنگاتنگي با دانشگاه ها و مراكز عالي آموزشي و همچنين شركت هاي بزرگ توليد كننده بين المللي در صنعت آسانسور دارد كه اين موضوع سبب به روز بودن شركت از نظر دانش فني است.
داشتن گواهي نامه هاي بين المللي و اخذ تأييديه CE امكان صادرات محصولات اين شركت را مهيا کرده است. محصولات توليد شده در این شرکت، قابليت رقابت با توليدات و محصولات خارجي را در سطح بين المللي دارا است.
در بخش توليد با بهره گيري از خط توليد تمام مكانيزه SMD تمامي مراحل توليد بصورت تمام اتوماتيك انجام مي گيرد و ضريب خطا به صفر رسيده و اين امر باعث كيفيت برتر محصولات شده است، توليد مكانيزه تابلو و استفاده از سيم كشي هاي آماده ضمن افزايش توان توليد، كيفيت محصولات را افزايش داده است.

Tags: , , , , , , , , , ,

-->