آسانسور فرودگاه مهرآباد

پله برقی و آسانسورهای فرودگاه مهرآباد به روز می‌شود

پله برقی و آسانسورهای فرودگاه مهرآباد به روز می‌شود

مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت: یازده دستگاه پله‌ برقی و هفت دستگاه آسانسور در فرودگاه بین المللی مهرآباد تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

 

آسانسور فرودگاه مهرآباد

 

به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ میرسعید صفی نیا مدیرکل این فرودگاه گفت: به منظور ارتقای خدمات فرودگاهی و تکمیل تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای تسهیل تردد و جلب رضایت مسافران و مراجعان فرودگاهی با شناسایی مشکلات و موانع موجود در فرودگاه، تعویض پله‌ برقی و آسانسورهای فرودگاه مهرآباد از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی فرسودگی و طول عمر بالای 25 سال پله برقی و آسانسور های ترمینال‌های 1 و 2 وهمچنین برج مراقبت دلیل این اقدام بوده که طی مراحل قانونی مناقصه، خریداری و اکنون در حال نصب است و به زودی بهره برداری می شوند.

صفی نیا گفت: طرح تعویض یازده دستگاه پله‌ برقی سالن های خروجی و ورودی ترمینال 1 و2 و آسانسورها از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تلاش ما کسب رضایت مسافران فرودگاهی است، گفت: سرعت در ارتقای خدمات فرودگاهی به منزله رسیدن به استانداردهای فرودگاهی بین المللی است.

 

Tags: , , , , , , , ,

-->