پله برقی

پله برقی کالای لوکس نیست

پله برقی کالای لوکس نیست

 

پله برقی یک کالای تزئینی، تجملی و لوکس نیست بلکه جزء الزامات یک پروژه است. پله برقی مزایای بسیار زیادی دارد، بیشترین استفاده از این وسیله در فرودگاه ها، مراکز تجاری، حمل و نقل، خرید، هتل ها و ساختمان های عمومی است.

 

پله برقی

 

تمامی استانداردهای مربوط به پله برقی در کشور مورد اقتباس از استانداردهای بین المللی است. با توجه به استاندارد های مخصوص پله برقی از قبیل En115 اروپا، CE و Tuv، توجه تولیدکنندگان به بحث ایمنی و استاندارد این وسیله بسیار ضرورت دارد.

یک پله برقی از یک هزار و 140 قطعه شامل لاستیک، پلاستیک، فولاد، مس، الکترونیک و برق تشکیل شده است. یک شرکت از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید پله برقی در کشور آغاز کرده و دو شرکت دیگر نیز طی سال های اخیر موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند. هر چه زودتر محصولات شرکت ها مزبور به چرخه بازار وارد شود چرا که هرچقدر تعداد این تولیدکنندگان بیشتر باشند هزینه های سربار برای تولید قطعات مختلف کاهش و در نتیجه کالا با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

تعداد معدود و انگشت شماری از قطعات پله برقی امروز به کشور وارد می شود، توان تولید قطعات وارداتی در مملکت وجود دارد ولی ضریب مصرف این قطعات به تعدادی نیست که بتواند یک کارخانه را فعال نگهدارد.

کشور به لحاظ انتقال تکنولوژی ساخت پله برقی هیچ مشکلی ندارد،درصورت بسته شدن تمامی درب ها به روی مملکت تولیدکنندگان داخلی می توانند به مدد متخصصان کارآمد این مرز و بوم پله برقی با قطعات ایرانی تحول مشتریان دهند.

عمده مشتریان پله برقی در کشور ارگان های دولتی و نیمه دولتی هستند.

Tags: , , , , , ,

-->